پرسشنامه بررسی تاثیر عناصر بسته بندی بر تصمیم خرید مشتریان

پرسشنامه بررسی تاثیر عناصر بسته بندی بر تصمیم خرید مشتریان

پرسشنامه بسته بندی
پرسشنامه عناصر بسته بندی
پرسشنامه تصمیم خرید مشتریان
پرسشنامه تاثیر عناصر بسته بندی بر تصمیم خرید

رفتن به سایت اصلی

دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت

پرسشنامه بررسی تاثیر عناصر بسته بندی بر تصمیم خرید مشتریان

 

عملکردها و عناصر بسته بندی:

در حوزة بازاریابی بسته بندی یک روش جذاب جهت انتقال پیام در رابطة با محصول به مشتریان می باشد. تفکیک دو عملکرد بسته بندی کار سختی است اما باید بدانیم که در اغلب موارد این عملکرد ها مورد استفاده قرار می گیرند. بسته ها با جذب توجه مشتریان و برقراری ارتباط با آنها به فروشنده محصول مربوط می پردازند. همچنین این امکان را فراهم می سازند که محصولات مختلف به صورت واحد و منسجم محافظت شوند.

 

از نقطه نظر سازماندهی، بسته یندی یک مورد از ویژگیهای مهم کلیدی است که از نظر مشتریان بسیار حائز اهمیت است.

همچنین این امکان را فراهم می سازند که محصولات مختلف به صورت واحد و منسجم محافظت شوند.

 تمایل جهت خرید بستگی به درجه ای دارد که در آن محصولات موجود می توانند رضایت مصرف کننده را جلب نمایند. درک مستقیم مصرف کنندگان بستگی به عناصر ارتباطی دارد که جهت موفقیت استراتژی های مختلف بازاریابی حائز اهمیت می باشند.

مشخصات کلی بسته ها نشان دهندة منشاء و حالت خاص محصولات مربوط هستند.

علاوه بر این قضاوت در رابطه با کیفیت محصولات تا حدود زیادی تحت تأثیر مشخصات محصولی مربوطه می باشد. در صورتیکه بسته ها نشان دهندة کیفیت بالا باشند در این صورت محصول مورد نظر از نظر مصرف کنندگان کیفیت بالایی خواهد داشت اما در صورتیکه علائم موجود در محصول مربوطه نشان دهندة کیفیت پایین باشند دراین صورت آنچه که به مشتری انتقال می دهند کیفیت پایین محصول می باشد.

 

آندروود و دیگران (۲۰۰۱) اظهار می دارند که احتمال زیادی می رود که مصرف کنندگان به حنبه های مختلف یک محصول از نظر بویایی، چشایی، صوتی یا حسی توجه داشته باشند این در حالی است که به تصویر محصول بر روی بسته مورد نظر نیز توجه زیادی دارند.

چهار عنصر مهم بسته بندی اصولاً بر تصمیم گیری خرید مصرف کنندة تأثیر می گذارند که می توان آنها را به دو گروه مجزا طبقه بندی کرد: عناصر بصری و عناصر اطلاعاتی.

 عناصر بصری شامل تصاویر و سایز و شکل بسته هاست که بیشتر برای تصمیم گیری تأثیر می گذارند

 عناصر اطلاعاتی مربوطه به ارائه اطلاعات و تکنولوژیهای استفاده شده در بسته بندی ها است که احتمال زیادی می رود که از جنبة شناختی حائز اهمیت باشد.

اغلب FMCG ها جزء محصولاتی با مشارکت پایین هستند. در مشارکت پایین مصرف کنندگان نمی توانند به اطلاعات مفیدی در رابطه با مارکها دست یابند و بدان وسیله مشخصات آنها را مورد ارزیابی قرار دهند و تصمیم درستی در رابطه با مارک مورد نظر خود بگیرند. یک دلیل در این زمینه این است که محصولات ساده اهمیت زیادی ندارند.

در اغلب موارد نیز عدم ارزیابی های کافی منجر به عدم توانایی جهت تمایز اختلافات عمده بین مارکهای مهم می شود.

 

 یک نتیجه مشترک در این زمینه این است که افراد طبق عادت همواره یک مارک را خریداری می نمایندو بنابراین زمانیکه مصرف کنندگان مارکی را پیدا کنند که نیازهای آنها را تحقق می دهد معمولاً از آن راضی نیز خواهند شد. به خصوص اگر دائماً از آن مارک استفاده کنند. اما این مارکی هیچ تعهدی را ضامن نمی شوند و در صورتیکه در بازار موجود نباشند می توان به راحتی از جایگزینهای آنها استفاده کرد.بسته بندیها نقش مهمی را در برقراری ارتباط مصرف کننده با یک مارک خاص ایفا می کنند که بدان وسیله مصرف کننده طبق عادت نسبت به خریداری آن مارک خاص متعهد می شود.

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-

* نوع فایل:     WORD ، قابل ویرایش با فرمت doc*  بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد

*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

 

 

*** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد

 

***  پرسشنامه دارای 18 سوال است.

 

 

پرسش نامه زیر در راستای پژوهشی با عنوان بررسی تاثیر عناصر بسته بندی بر تصمیم خرید مشتریان تهیه شده است. لذا با تخصیص زمان بطور دقیق آنرا تکمیل و به پژوهشگر ارائه دهید.

 

 

مقیاس طیف لیکرت:

 

خیلی کم

 

کم

 

نظری ندارم

 

زیاد

 

خیلی زیاد

 

 

پرسشنامه ای که در دست دارید درباره تحقیق پیرامون بررسی تاثیر عناصر بسته بندی بر تصمیم خرید مشتریان

میباشد.با عنایت به اهمیت و ضرورت پژوهش در عرصه سازمان و بهبود اثر بخشی و کارایی واحد های مربوطه ،همکاری شما میتواند در فرایند تحقیق کار گشا باشد،لذا خواهشمند است با پاسخ دقیق به سوالات ،ما را در انجام این تحقیق یاری فرمایید.قبلا از همکاری شما متشکریم.لازم به توضیح است که پاسخ های شما نزد محقق محفوظ خواهد ماند و تنها در راستای تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

 

 

دانشکده مدیریت

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)

 

 

عنوان:

پرسشنامه بررسی تاثیر عناصر بسته بندی بر تصمیم خرید مشتریان

استاد راهنما:

 

استاد مشاور:

 

نگارش:

 

 

مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد

 

 

 

 

  • بررسی مبانی وقف و اوراق بهادار و شرایط و شخصیت حقوقی آن

    بررسی مبانی وقف و اوراق بهادار و شرایط و شخصیت حقوقی آن دانلود تحقیق مبانی وقف دانلود تحقیق مبانی اوراق بهادار دانلود تحقیق تعریف وقف و اوراق بهادار مبانی وقف و اوراق بهادار شخصیت حقوقی وقف شرایط حقوقی وقف قانونگذاری…

  • ارزیابی پروسه نم زدایی از گاز طبیعی و اثر پارامترهای مختلف بر روی بازده برجهای آکنده

    ارزیابی پروسه نم زدایی از گاز طبیعی و اثر پارامترهای مختلف بر روی بازده برجهای آکنده برجهای آکنده نم زدایی از گاز طبیعی برج جذب آکنده صنعتی پروسه نم زدایی از گاز طبیعی اثر پارامترهای مختلف بر روی بازده برجهای…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهره وری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهره وری پیشینه بهره وری مبانی نظری بهره وری ادبیات نظری بهره وری چارچوب نظری بهره وری پیشینه تحقیق بهره وری پیشینه پژوهش بهره وری پیشینه داخلی بهره وری پیشینه خارجی بهره وری فصل دوم…

  • پروپوزال بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر رضایت شغلی

    پروپوزال بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر رضایت شغلی رضایت شغلی ساختار سازمانی رضایت شغلی کارکنان دانشگاه آزاد تاثیر ساختار سازمانی بر رضایت شغلی بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر رضایت شغلی دانلود پروپوزال تاثیر ساختار سازمانی بر رضایت شغلی دانلود پروپوزال…

  • پروپوزال رابطه بین معیار عدم تقارن زمانی سود با معیار MTB

    پروپوزال رابطه بین معیار عدم تقارن زمانی سود با معیار MTB معیار سود و زیانی معیار ترازنامه ای محافظه كاری محافظه كاری سود و زیانی محافظه كاری ترازنامه ای ارتباط معیار سود و زیانی و معیار ترازنامه ای محافظه كاری…

  • ارکان و عناصر مشارکت در قتل عمد

    ارکان و عناصر مشارکت در قتل عمد مجازات شرکت در جرم مجازات مشارکت درقتل مشارکت در جرم مشارکت در قتل عمد ارکان مشارکت در قتل عمد عناصر مشارکت در قتل عمد دانلود پایان نامه مشارکت در قتل عمد رفتن به…

  • مدلهای مربوط به موضوعات تغییر و گونه یابی موضوعات استراتژیک تغییر

    مدلهای مربوط به موضوعات تغییر و گونه یابی موضوعات استراتژیک تغییر مدیریت استراتژیك تغییر موضوعات تغییر در سطح استراتژیك ارائه الگوی مناسب استراتژیک تغییر افزایش عملکرد با استراتژیک تغییر استفاده از الگوی مناسب استراتژیک تغییر برای افزایش عملکرد پایان نامه…

  • تجزیه و تحلیل صورتهای مالی بین‌المللی

    تجزیه و تحلیل صورتهای مالی بین‌المللی حسابداری مالی صورتهای مالی بین‌المللی تجزیه و تحلیل اطلاعات مالی شاخص‌های ریسک و نقدینگی دانلود مقاله تجزیه و تحلیل صورتهای مالی بین‌المللی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina…

  • مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق بین الملل با عنوان بررسی نظر مشورتی دیوان بین المللی دادگستری دربارة سلاح های هسته ای سال 1996

    مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق بین الملل با عنوان بررسی نظر مشورتی دیوان بین المللی دادگستری دربارة سلاح های هسته ای سال 1996 حقوق بین الملل سازمان ملل متحد سلاح های هسته ای دیوان بین المللی دادگستری دانلود مقاله کارشناسی…

  • عوامل تشدید مجازات و تقسیم بندی و سیر تحول هر یک از عوامل در طول قانونگذاری کیفری ایران

    عوامل تشدید مجازات و تقسیم بندی و سیر تحول هر یک از عوامل در طول قانونگذاری کیفری ایران عوامل تشدید مجازات عوامل تشدید کننده مجازات تکرار جرم و تشدید مجازات عوامل عمومی تشدید مجازات پایان نامه درباره تشدید مجازات سیر…