پرسشنامه ابعاد فرهنگی هافستد

پرسشنامه ابعاد فرهنگی هافستد

نگرش های فرهنگی
پرسشنامه ابعاد فرهنگی هافستد
دانلود رایگان پرسشنامه فرهنگ سازمانی هافستد
پرسشنامه نگرش فرهنگی
پرسشنامه فرهنگی
پرسشنامه ابعاد فرهنگی هافستد

رفتن به سایت اصلی

دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت

پرسشنامه ابعاد فرهنگی هافستد

 

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-

* نوع فایل:     WORD ، قابل ویرایش با فرمت doc*  بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد

*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

 

 

*** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد

 

***  پرسشنامه دارای 25 سوال است.

 

 

 

 

 

دانشکده مدیریت

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)

 

 

عنوان:

پرسشنامه نگرش های فرهنگی

استاد راهنما:

 

استاد مشاور:

 

نگارش:

 

 

مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد

 

 

پرسشنامه نگرش های فرهنگی هافستد

 

هدف: شناسایی فرهنگ ملی خود با استفاده از ابعاد فرهنگ ملی که به وسیله هافسد ایجاد شده است.

نحوه تکمیل: عبارات زیر را مطالعه نموده و به دور عددی که میزان موافقت یا مخالفت شما را نشان می دهد یک دایره رسم کنید.

کاملاً مخالفم = 1

مخالفم = 2

بی نظرم = 3

موافقم = 4

کاملاً موافقم = 5

 

نحوه امتیازبندی پرسشنامه نگرش های فرهنگی

الف) امتیازات عبارات 1، 2، 3، 4، 4، 6، 7، 8، 9 را با هم جمع نموده و آن را تقسیم بر عدد 9 کنید و امتیاز کل را در این جا ثبت کنید:    MF1 = …………….

 

ب) امتیازات عبارات 10 ، 11 ، 12 ، 13 ، 14 را با یک دیگر جمع نموده و نتیجه حاصله را تقسیم بر عدد5 کنید . سپس امتیاز کل را در این جا ثبت کنید:    IC2 = ……………

 

ج) امتیازات عبارات 15 ، 16 ، 17 ، 18 ، 19 را با یک دیگر جمع نمایید و مجموع را بر عدد 5 تقسیم کنید. سپس نتیجه را در این جا ثبت کنید:     UA3 = …………..

 

د) امتیازات عبارات 20 ، 21 ، 22 ، 23 ، 24 ، 25 را با یک دیگر جمع ببندید و مجموع را تقسیم بر عدد 6 کنید . سپس نتیجه حاصله را در این جا ثبت کنید:     PD1 = ……………

 

 تفسیر نتایج پرسشنامه نگرش های فرهنگی

 

الف) مردسالاری در مقابل زن سالاری : اگر امتیاز به دست آمده از (MF) بزرگ تر از 3 باشد فرهنگ مرد سالاری ، اگر کوچک تر از 3 باشد فرهنگ زن سالاری و اگر عدد 3 باشد یک حالت تعادل فرهنگی وجود دارد .

ب) فردگرایی در مقابل جمع گرایی : اگر امتیاز حاصله از (IC) بزرگ تر از 3 باشد فرهنگ جمع گرایی ، کوچک تر از 3 باشد فرهنگ فرد گرایی و اگر عدد 3 باشد یک حالت متعادل فرهنگی در این زمینه وجود دارد .

ج) اجتناب از عدم اطمینان : اگر امتیار به دست آمده از UA بزگر تر از 3 باشد فرهنگ اجتناب از عدم اطمینان ، کوچک تر از 3 باشد فرهنگ ریسک پذیری و اگر عدد به دست آمده 3 باشد یک حالت تعادل در بین این دو فرهنگ نمایان خواهد شد .

د) فاصله قدرت (توزیع قدرت) : اگر امتیاز حاصله از (PD) بزگر تر از عدد 3 باشد حکایت از آن خواهد داشت که توزیع قدرت در جامعه ناعادلانه است . اگر امتیاز کوچک تر از عدد 3 باشد توزیع قدرت حالت عادلانه تری به خود می گیرد و عدد 3 حاکی از تعادل بین این دو حالت است .

امتیازات خود را از چهار بعد فرهنگ ملی هافستد با امتیازات به دست آمده از تعدادی دانشجوی آمریکایی و مکزیکی مقایسه نمایید.

 

ابعاد فرهنگ ملی ملیت

 MF

 IC

 UA

 PD

دانشجویان آمریکایی

86/1

19/2

41/3

86/1

دانشجویان مکزیکی

75/2

33/3

15/4

22/2

 

 

 

 

 

  • میزان تاثیر ساختار سازمانی بر استقرار مدیریت دانش

    میزان تاثیر ساختار سازمانی بر استقرار مدیریت دانش تاثیر ساختار سازمانی بر مدیریت دانش رابطه ساختار سازمانی بر مدیریت دانش استقرار مدیریت دانش در شرکتها استقرار مدیریت دانش در شرکتهای شهید رجائی پایان نامه تاثیر ساختار سازمانی بر مدیریت دانش…

  • ارائه مدلی برای سنتز ترکیبات نوینی پیریمیدو پیرانو پیران

    ارائه مدلی برای سنتز ترکیبات نوینی پیریمیدو پیرانو پیران تهیه مشتقات نوینی پیران و پیریمیدین سنتز مشتقات پیران و پیریمیدین تهیه مشتقات نوینی از پیران و پیریمیدین سنتز تركیبات پیرانو پیران و پیرانو پیریمیدین پایان نامه سنتز تركیبات پیرانو پیران…

  • پاورپوینت انتخاب یک سیستم اطلاعات جغرافیایی

    پاورپوینت انتخاب یک سیستم اطلاعات جغرافیایی پاورپوینت انتخاب یک سیستم اطلاعات جغرافیایی انتخاب یک سیستم اطلاعات جغرافیایی بررسی انتخاب یک سیستم اطلاعات جغرافیایی تحقیق انتخاب یک سیستم اطلاعات جغرافیایی تحلیل انتخاب یک سیستم اطلاعات جغرافیایی مقاله انتخاب یک سیستم اطلاعات…

  • بررسی و مطالعه دلایل افزایش متغیرهای پولی و حجم نقدینگی

    بررسی و مطالعه دلایل افزایش متغیرهای پولی و حجم نقدینگی متغیرهای پولی حجم نقدینگی نوسانات شرایط اقتصادی دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته اقتصاد بررسی و مطالعه دلایل افزایش متغیرهای پولی و حجم نقدینگی دانلود مقالات کارشناسی ارشد اقتصاد دانلود مقالات…

  • پاورپوینت سفالوسپورین ها

    پاورپوینت سفالوسپورین ها پاورپوینت سفالوسپورین ها رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سفالوسپورین ها به تعداد 15 اسلاید قابل ویرایش جهت ارائه و کنفرانس مناسب اساتید و دانشجویان ارشد و دکتری علوم پزشکی   شامل مباحث: تقسیم بندی مواد مصرف عوارض…

  • پاورپوینت سیستم های خبره

    پاورپوینت سیستم های خبره دانلود رایگان پاورپوینت سیستم های خبره پاورپوینت سیستم های خبره سیستم های خبره هوش مصنوعیو سیستمهای خبره سیستمهای خبره کاربردها ی سیستم های خبره مزایای ES در مقایسه با افراد خبره پردازش در ES معماری سیستم…

  • گسترش منابع انسانی و نقش آی تی در آن

    گسترش منابع انسانی و نقش آی تی در آن منابع انسانی دانلود مقاله توسعه منابع انسانی دانلود مقاله نقش فناوری اطلاعات در توسعه منابع انسانی دانلود مقالات رشته مدیریت دانلود مقالات مدیریت دانلود مقاله گسترش منابع انسانی و نقش آی…

  • بررسی فقهی و موضوعی داوری در حقوق ایران

    بررسی فقهی و موضوعی داوری در حقوق ایران داوری در حقوق ایران مبانی فقهی داوری بررسی داوری در فقه امامیه بررسی داوری در فقه اهل سنت شرایط و صفات داوری در حقوق داخلی ایران تطبیق داوری در فقه و حقوق…

  • روابط مالی زوجین پس از انحلال نکاح از نگاه فقه و قوانین ایران

    روابط مالی زوجین پس از انحلال نکاح از نگاه فقه و قوانین ایران انحلال نکاح موجبات انحلال نکاح آثار مالی انحلال نکاح احکام مالی انحلال نکاح آثار مالی انحلال نکاح از دیدگاه فقه آثار مالی انحلال نکاح از دیدگاه حقوق…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 11

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 11 مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری…