پاورپوینت آشنایی با بازاريابي تك به تك

پاورپوینت آشنایی با بازاريابي تك به تك

پاورپوینت آشنایی با بازاريابي تك به تك
آشنایی با بازاريابي تك به تك
تحقیق بازاريابي تك به تك
تعريف بازاريابي تك به تك
تفاوت بازاريابي تك به تك با سنتي
اهميت بازاريابي تك به تك
اهميت رضايت مشتري
تعريف رضايت مندي مشتري
انواع نياز مشتري
مراحل اجراییبازار يابي تك به تك و شناخت نياز مشتري

رفتن به سایت اصلی

دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با بازاريابي تك به تك، در قالب pptx و در14 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

مقدمه

تعريف بازاريابي تك به تك

تفاوت  بازاريابي تك به تك با سنتي

اهميت بازاريابي تك به تك

اهميت رضايت مشتري

تعريف رضايت مندي مشتري

انواع نياز مشتري

مراحل اجراییبازار يابي تك به تك و شناخت نياز مشتري

نتيجه گيري

منابع

 

قسمتی از متن:

بازاریابی تك به تك تمام گامهایی که شرکت جهت شناخت و ارائه خدمات بهتر به مشتریان با ارزش خود بر می دارد را در بر دارد. بازاریابی تك به تك ، فرایند مستمر جهت شناسایی و ایجاد ارزشهای جدید برای مشتریان است که در آن منافع دو جانبه مورد توجه قرار دارد و این منافع در طول دوره عمر مشتری با او تقسیم می شود.

بری (1983) بازاریابی تك به تك را جذب، نگهداری و افزایش روابط با مشتریان تعریف کرده است. بنابه تعریف بری و پاراسورمن (1991) بازاریابی رابطه ای عبارت است از جذب ، توسعه و نگهداری روابط با مشتریان. به عقیده مورگان و هانت (1994) بازاریابی رابطه ای اشاره به تمام فعالیتهای بازاریابی در راستای برپایی، توسعه و نگهداری مبادلاتی سودمند دارد و بالاخره از دیدگاه گرون روس (1996) بازاریابی رابطه ای عبارت است از شناسایی، نگهداری و افزایش روابط با مشتریان و دیگر ذی‌نفعان در منافع؛ به طوری که اهداف تمامی طرفین درگیر تامین شود.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع” آشنایی با بازاريابي تك به تك” می باشد که در حجم 14 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

  • ارزیابی رابطه رضایت شغلی و تعهد سازمانی پرستاران

    ارزیابی رابطه رضایت شغلی و تعهد سازمانی پرستاران رضایت شغلی تعهد سازمانی ارتباط بین رضایت شغلی و تعهد سازمانی رضایت شغلی پرستاران تعهد سازمانی پرستاران ارتباط رضایت شغلی و تعهد سازمانی در پرستاران دانلود پایان نامه رابطه رضایت شغلی و…

  • مبانی نظری تاثیر اجرای روش کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد بانک

    مبانی نظری تاثیر اجرای روش کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد کارکنان بانک ملت شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن…

  • پاورپوینت تخمین تراوایی با استفاده از نمودارهای چاه پیمایی،تحلیل اطلاعات آنالیز مغزه و کاربرد منطق فازی در آن

    پاورپوینت تخمین تراوایی با استفاده از نمودارهای چاه پیمایی،تحلیل اطلاعات آنالیز مغزه و کاربرد منطق فازی در آن تخمین تراوایی با استفاده از نمودارهای چاه پیمایی،تحلیل اطلاعات آنالیز مغزه و کاربرد منطق فازی در آن رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • بررسی رويکرد حقوق ايران و فقه اماميه به تفويض حق طلاق و ذکر آراء و اقوال مذاهب چهارگانه فقهی عامّه و حقوق مصر

    بررسی رويکرد حقوق ايران و فقه اماميه به تفويض حق طلاق و ذکر آراء و اقوال مذاهب چهارگانه فقهی عامّه و حقوق مصر تفویض در طلاق به زوجه تفویض حق طلاق به زن تفویض حق طلاق وکالت زوجه در طلاق…

  • آثار و عوامل موثر بر رضایت شغلی و تعیین مولفه ها و ابزارهای اندازه گیری رضایت شغلی 

    آثار و عوامل موثر بر رضایت شغلی و تعیین مولفه ها و ابزارهای اندازه گیری رضایت شغلی  عوامل موثر بر رضایت شغلی نظریه های رضایت شغلی نظریه های رضایت شغلی کارکنان نظریه های مختلف در مورد رضایت شغلی مدل ها…

  • محاسبه شاخص مقداری تقاضای پول Divisia برای ایران

    محاسبه شاخص مقداری تقاضای پول Divisia برای ایران پول اقتصاد ﺷﺎﺧﺺ دﻳﻮﻳﮋﻳﺎ دانلود مقاله محاسبه شاخص مقداری تقاضای پول Divisia برای ایران خرید مقالات اقتصاد سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل…

  • ضرورت بازنگری ارزیابی های اثرات توسعه برمحیط (EIA) ، انجام شده در مناطق نفت‌خیز جنوب كشور

    ضرورت بازنگری ارزیابی های اثرات توسعه برمحیط (EIA) ، انجام شده در مناطق نفت‌خیز جنوب كشور ارزیابی اثرات توسعه بر محیط اثرات تجمعی فعالیتهای تستی محدودة خلیج فارس ضرورت بازنگری ارزیابی های اثرات توسعه برمحیط (EIA) ، انجام شده در…

  • بررسی ذینفعان فن بازار و مطالعات تطبیقی آن در جهان

    بررسی ذینفعان فن بازار و مطالعات تطبیقی آن در جهان تعریف فن بازار انواع فن بازار فن بازار در ایران ضرورت وجود فن بازار تفاوت فن بازار با سایر بازارها مدل های پیاده سازی فن بازار عوامل موثر بر موفقیت فن…

  • آبشستگی اطراف پایه های پل و روشهایی برای کنترل و کاهش آن

    آبشستگی اطراف پایه های پل و روشهایی برای کنترل و کاهش آن آبشستگی موضعی آبشستگی اطراف پایه های پل آبشستگی موضعی پایه‌های پل آبشستگی سازه های هیدرولیكی رودخانه ای آبشستگی در پایه های پل دوم رودخانه میناب پایان نامه آبشستگی…

  • مقاله ارزیابی بهره مندی از مدیریت دانش در تصمیم گیران مدیران

    مقاله ارزیابی بهره مندی از مدیریت دانش در تصمیم گیران مدیران نقش مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس مقاله جایگاه مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس رابطه مدیریت دانش و تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس پیاده سازی…